Skip to content

Till Johannes

February 14, 2009

This is for a warm-hearted Swedish boy who made me very happy. To enable him to read the post I will for once write in Swedish.

dsc04542

Kära Johannes

Jag blev så glad när jag fick dina fina teckningar med posten! Dom är så färgglada och ljuvliga, jag blev riktigt rörd över din hjärtlighet.

Länge har jag velat sy nagot till dig, men inte vetat vad du gillar. Så när jag hörde att du önskar dig en tröja, sydde jag en med glädje! Hoppas du gillar den, den kommer med posten nästa vecka!!

Kram Sara


dsc04554


2 Comments leave one →
  1. Sister N permalink
    February 14, 2009 5:56 pm

    Hej Sara!
    Tröjan är jättefin!!! Det ska bli så spännande att få den! Tack så jättemycket!
    Hälsningar från Johannes (som också frågar mamma hur man gör en så fin tröja) :-)

  2. March 5, 2009 10:51 pm

    extra känslig är jag idag. jag blev tårögd jag med.

Leave a Reply

