Skip to content

The next blanket…

January 3, 2010

….is in production.

7 Comments leave one →
  1. January 3, 2010 1:47 pm

    Åh, vilka fina färger!

  2. January 3, 2010 1:58 pm

    Ááh vad fin, nu blir jag stressad!!

  3. January 3, 2010 4:36 pm

    Så fine farger!! Det blir et lekkert teppe=)

  4. January 3, 2010 5:32 pm

    Vilka fina rutor som små blommor i mitten. Jag har inte försökt mig på fler färger det verkar så jobbigt att byta och fästa men snart kanske det är dags för det ser så fint ut med flera färger. Det blir ett helt annat utseende. Den kommer att bli så fin.

  5. January 4, 2010 12:22 am

    Beautiful colors!

  6. January 4, 2010 11:42 am

    Schöne Farben! Ich merke wie ich langsam weichgekocht werde: wenn ich noch so 10 bis 15 schöne Häkeldecken in den Blogs sehe, dann muss ich auch eine anfangen.

    gutes neues Jahr und viele grüße, Lucy

  7. January 11, 2010 3:15 pm

    Åh jag älskar de här filtarna! Min mormor har virkat en massa olika och jag har en det står mitt namn på i murriga 70-talsfärger. Jag känner mig så trygg när jag ser sådana filtar.

Leave a Reply

