Skip to content

A crocheting man

March 31, 2010

Right now I´m in bed with Mike showing me how to crochet a traditional granny square. He´s good! But don´t worry my husband´s here too.

Advertisements
2 Comments leave one →
  1. March 31, 2010 10:55 pm

    Ich habe heute Abend (beim Handarbeitszirkel mit Freundinnen) die ersten 4 Granny Squares meines Lebens gehäkelt. Obwohl ich seit der Grundschule nichts mehr gehäkelt habe. Ich habe diese http://daskleinehaus.blogspot.com/2009/04/granny-squares.html Anleitung genutzt und bis auf meine Zählfehler hat es auch gut geklappt;-) Jetzt brauche ich erstmal Baumwolle und eine Idee, wie ich meinen Freund von der Schönheit dieser kleinen Quadrate überzeugen kann…
    Liebe Grüße, mona

  2. April 1, 2010 8:30 pm

    Süchtig macht’s. Ich nehm die Häkelsachen am Wochenende mit zu meinen Eltern und ich rechne damit, Mutter und Oma direkt anzustecken ;-)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: