Skip to content

Update via iPhone

April 9, 2010

9 Comments leave one →
  1. April 9, 2010 2:55 pm

    Wow! Du är ju helt sanslös. Inte nog att du kan allt i handarbetsväg, du är partyfixare extraordinaire dessutom. Jag som inte ens lyckats städa mitt skrivbord de senaste veckorna…. :-)

    • Sara permalink*
      April 9, 2010 10:07 pm

      Hallå!! Nu får du sluta… jag rodnar! Jag har ju inte fotat mitt skrivbord ;)

  2. April 9, 2010 8:41 pm

    Vackert Sara!! Vem firar bröllop!

  3. Sister N permalink
    April 9, 2010 9:59 pm

    I love the decoration and the idea with white baloons, wish I knew You when my wedding was planned…

    • Sara permalink*
      April 9, 2010 10:08 pm

      O du får oxså sluta..

  4. April 11, 2010 8:19 pm

    Härligt med Sundborn-tallrikar, de är så snygga och så svenska i designen! Gillar!

  5. April 11, 2010 8:21 pm

    OCH: jag älskar dina gardiner! Har ännu inte vågat slå till på Satumaa från Marimekko… Men det verkar passa även i dina fönster tycker jag! ;-)

    • April 11, 2010 8:22 pm

      Gud, vad jag svamlar… Vad jag menar är att de säkert skulle passa i dina fönster också!

Leave a Reply

