Skip to content

The newest hype

June 1, 2010

So how do you like this? I could tell you this is the hottest way to sew your application but it resulted from a miss of course. I run out of thread. As easy as that. So I completed with another color (pink of course. at the momment I love pink) and to make it look more “with intent” I zigzaged once more with greater stitch length and in opposite color.

So this is the new hype I can tell you.

It´s also the new hype to sew pink nightgowns with a biig heart for boys. And the new hype to use a striped cotton jersey the wrong way. The stripes normally go from left to right. Get me?

Also wie gefällt euch das? Ich könnte natürlich behaupten das ist alles gewollt und der neueste Trend aber es war einfach nur ein Fehler natürlich. Mir ist der blaue Faden ausgegangen und ich habe dann für den Rest zum Rosanen gegriffen (ich liiebe zZ rosa!) Damit es nicht ganz so bescheuert ausschaut habe ich dann noch mit größerer Stichlänge drübergezickzackt. In der jeweils anderen Farbe.

Also vielleicht ist das dann doch der neue Hype.

Es ist auch das aller neueste für seine Buben rosa Nachthemden mit einem riesigen Herz drauf zu nähen. Und genau so total trendy ist es den Jersey verkehrt rum zu verwenden. Normalerweise verlaufen die Streifen nämlich von rechts nach links. Versteht ihr?

Advertisements
2 Comments leave one →
  1. June 1, 2010 10:43 pm

    Vilken trendsetter du är – och jag är ditt fan!

Trackbacks

  1. Mr Sweetheart « ikke tikke theo

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: