Skip to content

Actually

October 6, 2010

Actually I wanted to try knitting. I thought knitting some wrist warmers wouldn´t be a great deal. But somehow I lost drive soon and ended up crocheting Lucy´s wrist warmers.

I guess knitting have to wait a little longer.

Eigentlich wollte ich ja stricken. So ein paar Stulpen werden ja wohl zu schaffen sein dachte ich. Aber irgendwie ist der Ergeiz dann auf der Strecke geblieben und ich häkelte nach Lucy´s Anleitung.

Es scheint als müssen die Stricknadeln noch ein bischen auf mich warten.

4 Comments leave one →
  1. October 6, 2010 1:41 pm

    Kann ich nachvollziehen. Ich gehe auch lieber an die Nähmaschine. Obwohl, im letzten Jahr habe ich Mützen in Serie gestrickt – so richtig mit Fünf-Nadel-Strickspiel. Im Moment stricke ich an einem Plaid (ja, richtig gelesen), also etwas ganz großes. Aber das wird wohl geschätzte sieben Jahre dauern.
    Grüße! N.

  2. October 7, 2010 7:29 am

    I had it on my to-do list, to make these wrist warmers as they are so good for the winter, but here we are, at spring again, and I haven’t made them…… Yours look lovely (and warm…)

  3. October 9, 2010 9:25 am

    Ja, mir fällt was ein. Ich will nämlich ein paar neue Häkelblüten machen und suche dafür Reste von bunter Wolle (nicht meliert). Vielleicht hast du da was?
    Liebe Grüße,
    mona

  4. October 10, 2010 9:50 am

    Fast virka är ju också roligt! :)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: