Skip to content

Bunnies

December 2, 2010

Finally I´ve started with the cushions for Kindergarten. I hope to process as much as possible over the weekend. I´m home alone (= meaning personal assistance is staying over night) as my dear husband is travelling north to check the weather situation there. *ironic of course. there´s heavy snowstorm in Sweden*

Does any of my beloved swedish friends and readers have some of this bunny-fabric left? Mona in Germany would need more bunnies and she would of course pay or swap with something. To swap with her is highly recommended – she´s such a lovely and generous person. So if you have some of the red/white bunny fabric you want to sell or swap leave a comment here. Is the fabric still for sale at Åhlens?

Ich habe mich endlich an das Werken der Polsterbezüge für den Kindergarten gemacht. Ich hoffe ich kann die nächsten Abende nutzen und soviel wie möglich davon abarbeiten. Mein Mann hat sich nämlich aufgemacht die Wetterlage der nördlicheren Länder auszukundschaften. *ironisch gemeint natürlich* Somit bin ich ganz allein – Keksi und persönliche Assistenz sind natürlich schon da.

3 Comments leave one →
  1. December 2, 2010 3:48 pm

    Wenn der Ehemann unterwegs ist (so blöd das ist und so doof das jetzt klingt) bin ich auch immer sehr kreativ und voller Schaffensdrang. Meist nehme ich mir aber viel zu viel vor und bin dann trotz vieler Ergebnisse unzufrieden, weil meine Erwartungen an mich und meine Zeit höher waren. Lass es langsam angehen.

    Gutes Gelingen! Grüße! N.

  2. December 2, 2010 7:36 pm

    Ja, mir geht es auch so. Mein Mann ist heute Punschtrinken mit seinen Kollegen, schon die Zeit die ich spare weil ich an solchen Tagen nicht koche!!!

    Ich wollte schon Deinen Post mit den Börserln kommentieren bin aber nicht dazu gekommen aber ich muß Dich schon zu den schönen Börserl beglückwünschen. Ich habe gestern EINES gemacht und meine Nerven fast weg geworfen. Daher Glückwunsch!
    Liebe Grüße
    Teresa

  3. December 3, 2010 2:42 pm

    Das sind tolle Polster! Und danke für den Suchaufruf :)
    Liebe Grüße,
    Mona

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: