Skip to content

I’m starting the engine

August 27, 2011

Feels like my Ferrari has been in the garage too long.

20110827-154106.jpg

Ein Hebel da, eine Nadel dort. Bald starte ich den Motor. Definitiv zu lange in der Garage gestanden.

 

 

Advertisements
2 Comments leave one →
  1. August 29, 2011 5:31 pm

    Ich nehme an wenn Du den “Motor startest” geht es Dir wieder etwas besser. Mich hat Dein letzter Post sehr berührt, ich habe keinerlei Erfahrung mit Behinderung und möchte keine unpassenden oder kränkenden Fragen stellen.Daher nur in Kürze, mich hat der Post berührt und ich denke an Dich! Ich lese hier sehr gerne und kann noch was lernen, Danke.

    Alles Liebe
    Teresa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: