Skip to content

30 days photo challenge: Day 12 – Annual cleaning

September 12, 2011

Have you started yet? Christmas’s coming soon. Hurry up!

20110912-111917.jpg

Hast du schon mit dem Großputz angefangen? Weihnachten kommt schneller als man glaubt. Schnell, schnell!

One Comment leave one →
  1. September 12, 2011 3:42 pm

    Nej men nu tycker jag bestämt att du är alldeles för hetsig! :D Jag som inte ens lyckats veckostäda ordentligt här hemma på ett tag (skulle behöva ha ut resten av familjen ur huset för det, helst, och det går inte så länge E jobbar som han gör just nu)… Jag skulle vara nöjd om jag kunde skifta garderoberna, men det går ju inte heller med värmeböljan. Vilken man väl iofs inte ska klaga på. Hur som helst: vad duktiga ni är! Helt otroligt!

    Jag tror jag har drakar så att det skulle räcka till en tröja till L. Ska kolla exakt men vi kan absolut byta där. Eller så kanske jag måste tigga översättningshjälp av dig någon gång framöver. Hur som helst, det finns absolut så att du kan få en går-att-göra-vettigt-av-bit av drakarna.

    Kram!

Leave a Reply

