Skip to content

He loves it

October 5, 2011

Couldn´t resist the other day and bought Keksi this maths educational game from German LÜK. And like I hoped, he loves it. I received a big huge and a “But things like this you normally just get for christmas!”. Actually I bought another game ( =the same game) for letters. But 2 of them would have been to much excitement for one day. And finally I want another big hug some day.

Konnte vorgestern beim Hofer nicht widerstehen und ließ dieses Rechen Lernspiel von LÜK gegen (viel) Geld mitgehen. Und wie ich gehofft habe, liebt es Keksi. Ich bekam eine lange und feste Umarmung, begleitet von dem Satz “Aber sowas bekommt man doch sonst nur zu Weihnachten!”. Ach ist das schön. Was er nicht weiß, ich habe auch das baugleiche LÜK Lernspiel für Buchstaben mitgehen lassen. Doch das wäre zu viel Aufregung für einen Tag gewesen. Und schließlich will ich ja noch so eine Umarmung.

 

2 Comments leave one →
  1. October 5, 2011 11:44 pm

    Oh ja, die habe ich als Kind auch geliebt! Daß man dabei auch noch geübt hat, ist gar nicht aufgefallen.

    Und deiner ist noch so jung, da kannst du noch viele Bücher dazu kaufen… Das lohnt sich.

  2. October 8, 2011 9:33 am

    Åh jag älskade palin-spelen i skolan! Här finns de inte att köpa vad jag har sett :( Tror min Loppa skulle gillat det också!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: