Skip to content

Kick me

October 27, 2011

I guess someone has to kick me. This blog seems sleeping.

20111027-200440.jpg

4 Comments leave one →
  1. November 8, 2011 7:35 pm

    Inte bara du som är sömnig, men nu är jag förhoppningsvis tillbaka som läsare och kommenterare (skumt ord, undrar om det funkar i Wordfeud? Nä, kommentator heter det väl?)

  2. November 8, 2011 7:37 pm

    Ha ha vad kul, när jag publicerade min kommentar påstod din blogg att jag kommenterar för snabbt: “slow down”. Jag garvar ihjäl mig!

  3. November 8, 2011 9:14 pm

    Har tänkt pá dej idag, nästan hela dagen.
    Jag har ocksá lite bloggtorka, det gár vál i vágor antar jag. Hoppas att du har det bra.

  4. frifris permalink
    November 22, 2011 10:50 am

    Here’s your KICK!

Leave a Reply

