Skip to content

Fed up

December 28, 2011

After almost 3 weeks of sickness I´m fed up now. Not only me being sick, also the boy and the husband. We had to cancel our trip to Sweden.

To sweeten the pill I´m browsing for sewing machines. Anyone having a JUKI out there? I´m so tempted to get a JUKI… äh to wish me one for birthday I mean.

 

Nach fast 3 Wochen krank hab ich die Schnauze voll. Nicht nur ich bin krank, auch das Kind und der Mann. Unseren Schwedenurlaub haben wir streichen müssen.

Um mir die Zeit etwas zu versüßen surfe ich nach Nähmaschinen. Hat jemand von euch eine JUKI? Bin stark in Versuchung mir eine JUKI zuzulegen… äh ich meine mir zum Geburtstag zu wünschen.

2 Comments leave one →
  1. December 28, 2011 1:14 pm

    Ich wünsche euch allen gute Besserung! Wirklich schade, dass ihr den Schwedenurlaub absagen musstet. Liebe Grüße, mona

  2. December 29, 2011 1:22 am

    Na dann kommt ein Kalender als Trost doch recht, oder? ;-)

    Mußt mir nur deine Adresse schicken, dann geht er auf die Reise.

    (Und mein Nähmaschinenhändler verkauft Jukis und er verkauft nur, was er gut findet. Eine Freundin hat sich eine gekauft vor gut einem Jahr und ist zufrieden damit.)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: