Skip to content

Being unique

March 2, 2012

My disease´s keeping my busy these days. I´m getting weaker. I totally missed “Rare disease day 2012” which was Feb 29th. Best date of course. Did you know there´s probably no one on this planet suffering the same disease I do? I´m unique.

 

Meine Krankheit hält mich dieser Tage auf Trab. Ich werde schächer. Daher habe ich glatt den “Tag der seltenen Krankheiten 2012” versäumt der am 29. Februar stattfand. Das perfekte Datum. Wußtet ihr, daß ich mit meiner Erkrankung wahrschenilich alleine bin auf diesem Planeten? Ich bin einzigartig.

3 Comments leave one →
  1. Annika permalink
    March 5, 2012 1:48 am

    Låter blä. Hoppas det är en tillfällig svacka. Kram!!!

  2. March 6, 2012 12:47 am

    Ach ja, diese Art von Einzigartigkeit ist eine, die wohl keiner gerne haben möchte.

    (Bei einer Freundin von mir ist ein Sohn betroffen. Nicht nur, daß die Ärzte gut fünf Jahre brauchten, um zu erkennen daß was nicht stimmt und noch mal zwei bis drei mehr um ungefähr zu erkennen, was nicht stimmt… das Ding hat nicht mal einen Namen. Und erkläre einem Lehrer mal was, was keinen Namen hat…)

  3. March 10, 2012 8:25 pm

    Du är unik på flera sätt!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: