Skip to content

Me and sewing bags

March 24, 2013

It will never go together. Me and sewing bags. I´m not sure why, it´s just not my thing. Once a year I still give it a try though. Last year it was my mum who should receive a weekender bag for birthday. All she got was a sneak peek. I finished the bag last week. Just in time for her next birthday.

20130324-140715.jpg

Es gibt einfach Sachen die passen nicht zueinander. So wie Taschen nähen und ich. Weiß nicht genau warum, ist halt nicht mein Ding. Trotzdem versuche ich es jedes Jahr aufs Neue. Letztes Jahr sollte meine Mutter zum Geburtstag eine Reisetasche bekommen. Alles was sie bekam war ein kurzer Vorgeschmck auf ein halbfertiges Teil. Letzte Woche wurde sie dann endlich fertig, die gute Tasche. Rechtzeitig zum nächsten Geburtstag meiner Mutter.

IMG_2936

Advertisements
One Comment leave one →
  1. March 24, 2013 8:01 pm

    Das Warten hat sich für Deinen Mutter gelohnt. Die Tasche ist wirklich zauberhaft. Ich gestehe ich hab’s auch nicht mit Taschen nähen obwohl ich es auch immer wieder probiere. Aber Deine Tasche ist perfekt!
    Liebe Grüße
    Teresa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: